Albový deník 16. Blind Guardian - Battalions Of Fear 1988

Zde, na blogu idnes.cz, jsem si všiml, že někdo občas publikuje svůj čtenářský deník. A tak jsem se rozhodl, podělit se o svůj deník hudební. Budu sem dávat alba, která nejen poslouchám, ale která musím mít ve své sbírce. 

Už ani nevím, kdy jsem naposledy napsal albový deník, ale teď o vánocích, kdy mě ta muzika baví snad víc než jindy, jsem vyštrachal skvostné album Battalions of Fear od Blind Guardian. Pamatuji, jak v roce 1988, kdy mě bylo šestnáct, přinesl jeden spoluhráč kazetu a v kabině po tréninku ji pustil. Ozval se flašinet, na který navázala největší pecka alba Majesty! Ten den jsem celé album slyšel několikrát a do konce sezóny se v autobuse při venkovních výjezdech nic jiného nepouštělo.Jejich syrový speed metal, který je hlavně znát na této prvotině mě dostal do extáze. Skupina nepovolí ani v jednom songu a sype se to na vás od začátku do konce. V dalších albech už je znát, jak se týpci z Krefeldu snaží svůj styl zdokonalit a kompozičně opracovat. I tak se jim podařilo vydat další dobrá alba, ale Battalions Of Fear je jen jedno a já miluji osmdesátkovej syrovej speed metal z Německa! Rock and Rollu zdar!

Autor: Zdenek Volf | pondělí 28.12.2015 15:21 | karma článku: 11,03 | přečteno: 181x
  • Další články autora

Zdenek Volf

CIRKUS SPARTA POKRAČUJE!

25.2.2018 v 13:28 | Karma: 21,26

Zdenek Volf

Sparta - Slavia 0:2 !!!!

26.9.2016 v 12:05 | Karma: 24,79

Zdenek Volf

Česko - Severní Irsko 0:0

5.9.2016 v 0:12 | Karma: 20,63