Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Život plný seriálů.

Nikdy jsem nebyl nijak zvlášť fanouškem filmu a seriálu, ale díky mému zaměstnání je všechno jinak. 

Deset let jezdím do zahraničí jako montér a co má člověk po večerech dělat. Do postele se dostanu kolem deváté večer, projedu na internetu zprávy ze sportu, napíšu na Skype přítelkyni, zkontroluji zdá nějaká z mých oblíbených kapel nevydala nové album, co je nového ve světě metalu a než se odeberu ke spánku, zapnu seriál. A že jich je! Neholduji Ulicím, Ordinacím a jiným podobným, ale stále je z čeho vybírat a člověk se má v tom věčném pracovním stereotypu aspoň na co těšit. Všechno to začalo, když jsem si před pěti lety pořídil notebook. Po vzoru mladších kolegů jsem se naučil vyhledávat, ukládat a orientovat, kde se dají nalézt titulky k novinkám a další jiné vychytávky, které potřebuje řádnej závislák. Můj první seriál, který jsem dal celý nese název Jmenuju se Earl. Všech 96 dílů jsem sfouknul za necelý měsíc a dodnes mě mrzí, že nebyl dokončen. Postava Randyho v podání Ethana Supleeho je nepřekonatelná.A pak už se to se mnou vezlo. Rozjel jsem Jak jsem poznal vaši matku. Velmi vtipný seriál, který jsem vzdal po šesti sériích, jelikož už jsem nemohl ustát postavy Marshalla a Lily. Do toho se u nás objevil Okresní přebor! Jednoznačně nejlepší záležitost v porevoluční tvorbě. Výkon Ondřeje Vetchého je nezapomenutelný. Od stejných tvůrců mě dostala i Čtvrtá hvězda, kde pro změnu perlil Ivan Trojan. Nemohl jsem si nechat ujít také Vyprávěj, Tenhle retroseriál se mi dostal pod kůži a než jsem se nadál, 106 dílů, včetně devíti bonusových bylo za mnou. V roce 2011 začal světem hýbat seriál Hra o trůny a já u toho samozřejmě nemohl chybět a v současnosti sjíždím pátou sérii. Nikdy jsem nebyl na historické filmy, ale "Trůny" mají spád, propracovaný příběh a hlavně nečekané změny, které diváka opravdu rosekají. Podobně jako u historických filmů, jsem nikdy nemusel tvorbu o zombie, ale seriál The Walking Dead (Živí mrtví), je jeden z mých nejoblíbenějších a nedočkavě vyhlížím šestou sérii. U ledu je i parádní seriál Da Vinciho démoni, kde se režisérům podařilo nádherně a moderně nastínit mládí Leonarda da Vinciho. Třetí série má startovat ještě před prázdninami. Ze současnosti je ke koukání také hodně kvalitního materiálu. Doporučuji seriál Perníkový táta. Hlavní postavu Waltera Whitea precizně zahrál Bryan Cranston. Ze začátku mu budete fandit, až vás postupně, během těch 62 dílů začne pěkně srát! Vřele doporučuji. V seriálu dostává i velký prostor Bob Odenkirk v roli právníka Saula Goodmana a právě tvůrci Perníkového táty nám letos dopřáli novinku s názvem Volejte Saulovi, kde známý právník teprve začíná. Minulý týden jsem dokoukal první řadu o deseti dílech a nemohu tvrdit nic jiného, než slova chvály. V USA je na pořadu dne seriál House of cards, Jsem uprostřed druhé série a nestačím se divit. Dílo ze zákulisí bílého domu je plné intrik, lhaní, korupce, vydírání a dalších zvrhlostí. V roli Franka Underwooda doslova řádí Kevin Spacey a sám jsem zvědav, kam až bude schopen zajít. Velkou radost mě udělal také seriál Fargo. Má deset epizod, ze kterých vám bude běhat mráz po zádech. Nesmím také zapomenout na irsko-kanadský seriál Vikings. Sága o bojovníkovi Ragnaru Lothbrokovi udělá radost všem fanouškům historických filmů. K tomu ještě stále sleduji Arrow, který má za sebou 69 dílů a vypadá to, že budu muset rozjet i The Flash, což je odnož od Arrow a do toho ještě tvůrci slibují, že od roku 2016 obě tato díla propojí a vznikne novinka s názvem Legends of Tomorrow. 

Nebudu radši říkat, kolik dnů, týdnů a měsíců jsem za těch pět let strávil koukáním na seriály, ale mě to prostě baví!!!

 

Autor: Zdenek Volf | neděle 24.5.2015 0:40 | karma článku: 15,00 | přečteno: 668x
  • Další články autora

Zdenek Volf

ZAJÍMAVÉ PRVENSTVÍ SLAVIE PRAHA V LIZE MISTRŮ

O letošní účasti Sešívaných v Lize mistrů toho bylo napsáno dost, ale nikde ani zmínka o jednom malém prvenství.

4.10.2019 v 23:00 | Karma: 14,60 | Přečteno: 286x | Diskuse| Sport

Zdenek Volf

Je naše fotbalová liga regulérní?

Tak a je to tady! Pomalu se jarní část ligy nerozjela a už se odkládají zápasy. Teda abych byl přesnější, zatím jen jeden. A kupodivu se jedná o zápas Baníku s Viktorií Plzeň. To budou diskuze plné narážek.

2.3.2018 v 15:22 | Karma: 21,45 | Přečteno: 746x | Diskuse| Sport

Zdenek Volf

CIRKUS SPARTA POKRAČUJE!

Tak nám neskončil ani únor a italský rádoby trenér opět dokazuje, že si asi spletl řemeslo . Někdy ho až lituju, když se musí dívat co jeho svěřenci předvádějí na hřišti . Hráče si bohužel vybírá sám a podle toho to taky vypadá .

25.2.2018 v 13:28 | Karma: 21,26 | Přečteno: 715x | Diskuse| Sport

Zdenek Volf

Sparta - Slavia 0:2 !!!!

Včerejší derby ukázalo, jak se hraje srdcem a Spartě nepomohl ani sudí, který se v prvním poločase snažil více než dost.

26.9.2016 v 12:05 | Karma: 24,79 | Přečteno: 935x | Diskuse| Sport

Zdenek Volf

Česko - Severní Irsko 0:0

Tak nám začala kvalifikace na Mistrovství světa a hned první ostrý zápas ukázal, na co má v současnosti náš fotbal.

5.9.2016 v 0:12 | Karma: 20,63 | Přečteno: 611x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  11:11

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024

Místopředseda slovenského parlamentu a šéf vládní Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1399x
Kalič (oceli), číšník, montér, otec, sázkař, rocker.